Sunday, July 12, 2015

Miu ja hurraa!

Kõige raskem aeg olla väliseestlane on, kui Minu Inimestel on elu tähtsaimad sündmused ning saabuvad muud tähtpäevad ja mina kükitan siin... Vähe sellest, et magasin siin maha nii suurte sõprade Helena ja Silver, Lauri ja Maarja ning Kaspari ja Kareni pulmad, jäin eelmise kuu lõpus eemale ka oma vennalapse sünnist... Üldiselt on selline tobe olukord, et kui teie olete oma õnne tipul, olen mina kõige kurvem. Eks ma siis alati püüan teie üle rõõmu tunda ja siis on taas parem. Homme magan taas maha kalli ema sünnipäeva ning enda sünnipäeva tähistasin hoopis kilpkonnade seltsis (aga sellest juba uues postituses)... 
Siiski enamik päevi on päikeselised ning nendel päevadel valasin oma suure rõõmu järgmisesse videosse, et tähistada oma armsa vennalapse sündi. Elagu uus ilmakodanik Adele ja head vaatamist :)! 
(video saate muidugi avada youtube'i keskkonnas parema kvaliteedi ning suurema pildi saamiseks)




No comments:

Post a Comment