Monday, January 5, 2015

Nägemist lumi, tere päike !

Jätsime taaskord seljataha imeilusa Eesti. Meie nautisime seda lund ja miinuskraade väga. Jõulud olid täis rikkalike toidulaudasid ja rõõmsaid nägusid. Küll sai pitsi tõstetud, jääauku hüpatud ja lumes lihtsalt tammutud.

Meie lennud möödusid muredeta. Lennukitel süsteemid funktsioneerisid ja lendurid olid valvsad. Aastavahetus oli meil Iraani kohal, kus kilistasime-kolistasime shampa klaase ja istusime tuutud peas. Väga piinlik, aga kahjuks Eesti uutaastat me ära oodata ei jõudnud, kuna uni võttis võimsust.

Maja oli õnneks püsti. Küll aga oli köögi laes suur veekahjustus ja mõra. Toolid olid kaetud hallitusega ja kaks väga kuivanud ja sipelgate poolt puhtaks tehtud prussaka laipa leidsime ka. Tagaaed on täielik mets, mille Märt tänaseks on korralikumaks muutnud. Isegi toolid on hallitusest puhtaks saanud.
Oleme püüdnud olla ka aktiivsed. Käinud külas, jooksmas ja juba varsti teeme ise väikse istumise enda pool, eestipäraste kaardimängude ja wrappidega. Mina võitlen ikka ajavahega. Kuidagi ei õnnestu normaalsel ajal magama saada. Hetkel Märt magab õndsat und ja mina olen üleval (kell on 03.09). Poolteist tundi veel, siis hakkab vaikselt uni tulema ja saab poole päevani magada. Märt proovis täna aidata, et äratab natukene varem üles, aga kuna olin nii väsinud ikkagi, siis sain palaviku hoopis kaela. Õnnelik mina.

Igatahes, soovime kõigile Head Uut Aastad! Selamat tahun baru!

No comments:

Post a Comment