Sunday, August 4, 2013

Oksekott ja uued nunnud.


See võttis kõigest 12 päeva.
Täna hommikul, koos ilusa päiksepaistega tuli esimene potikallistus. Mitte alkoholist - seda ma jõin viimati 13 juuli (appikene, ma muutun karslaseks). Süüdi oli hoopiski Cooking Panda söögikoht või minu streik Aasia köögi vastu. Nüüdseks on kõik korras ja tuju taaskord hea.

Olime meie bassu ääres. Made loomulikult jälgib ujujaid. Mis ta teada sai ?
Number üks: Nad ei oska krooli ujuda. Käed lähevad plärts ja plärts vette ja ca 60m peal jõud otsas.
Number kaks: Euroopas, mida väiksem bikiini, seda parem. Siin kannavad naised/tüdrukud (isegi väikesed poisid) trikoosid, mis on kindlasti mõndade inimeste mälust kustunud.
        
 
Küll on lillelised, ühetoonilised, sitside-satsidega, pikkade varukatega - you name it. Lastel täitsa vahvad mõned ja tulid enda omagi meelde - neoonroheline. Oh, seda vana aega.
 
Olime täna kulutajad ja ostsime endale uued tellud. Ma pean häbiga tunnistama, et ma läksin nutimaailma üle, aga ainult sellepärast, kuna siin ülimalt lahedad telefoni ümbrised (loomakõrvade, nägude, kiisude jms) ja ma tahan neid endale. Minu praegusele telefonile kahjuks polnud.
Telefonid täitsa ühtekad, Märdil natukene väiksem- ihihihih.
Muretsesime ka kohalikud numbrid.
Made : 0812 12 733356
 Märt : 0812 12 343241 
 
 
Nüüd aga tulevast tripist. Lähme hispaanlaste ja uruguailastega teisipäeval paradiisi saari uudistama.
 
Hommikul kell kuus start.Sadamasse sõidame ligikaudu 30 minutit ja seal ootab meid paat. Kogu üritus kestab 10-12 tundi. Selle sees otsime perfektset paradiisisaart, näeme ülisinist vett, käime ujumas ja sööme. Hea get away hotellist.

Praegu lähen ära Harry Potterit vaatama. Sjaao (:
 
 

 
.

No comments:

Post a Comment